TOVÁBBI

FILMEK

 

Bejátszó gyártás

Az adott – nem csak nálunk gyártott – televízió műsorba az igénynek, és a témának megfelelő bejátszót gyártunk, külső helyszínen forgatva.

Interjú film

A film kizárólag egy személyről szól.

A riporter beszélget vele az életéről, vagy egy adott szakterületről, az ott végzett tevékenységéről.

Prezentáció film

A film az előadóról, és az előadásáról készül, végigköveti annak teljes folyamatát.

Cél az internetes megjelenés, az ismeretterjesztés.

Rólunk mondták

Ez a kisfilm a Megrendelő honlapján, közösségi felületein használható a legeredményesebben.

Minél több van belőle, annál meggyőzőbb. Röviden megfogalmazott vélemény, pozitív nyilatkozat az üzleti partner, vagy akár közismert személy részéről, a Megrendelő cégéről, szervezetéről, munkájáról.

Minél több ilyen őszinte véleményt tartalmaz a honlap, vagy közösségi felület, annál hitelesebbé, követhetőbbé válik a világ számára.

Korunkban általános “elmondok magamról minden jót” helyett mások véleménye rólam/rólunk – kisfilmes formában – sokkal kevésbé gyakori.

Ismétlő film

Közösségi oldalakon, és a honlapon is lehetőség van a vállalkozás/cég iránti folyamatos érdeklődés fenntartására.

Erre megoldás, ha rendszeresen – akár hetente – egy néhány perces kisfilm kerül fel az adott helyre.

A kisfilm lehet a tevékenységgel/vállalkozással kapcsolatos témájú (pl. valamilyen közérdeklődésre számot tartó tevékenység, több részben elmagyarázva, vagy valamely termék promotálása), vagy bármi, amivel fenntartja, vagy odairányítja a figyelmet.

Film a televízióban

Ha az általunk elkészített filmet nem csak a honlapján, közösségi oldalain, vagy a nagy videómegosztók által szeretné nyilvánosság elé vinni, akkor lehetősége van arra, hogy egy országos lefedettséggel rendelkező kábeltelevízió is műsorára tűzze azt.

Köszönetnyilvánítás

Ha munkatársainak, szeretteinek, barátainak, bármilyen személynek, vagy közösségnek szeretne megköszönni valamit, és ezt filmes formában tenné, erre is van lehetősége.

Hírlevél

A Hírlevél film honlapján, közösségi felületein használható a legeredményesebben.

A nyilvánosság felé közvetíti cégének/társadalmi szervezetének aktuális híreit.

Szakértői interjú

A cég megbízottja, alkalmazottja, vezetője, vagy vezető munkatársa szakmai tanácsokkal látja el az érdeklődőket, azaz a nyilvánosságot.

Termékbemutató

A Termékbemutató film a cégének, társadalmi szervezetének termékét vagy szolgáltatásait ajánlja az érdeklődőknek.

Vevő- vendég- és közönségélmény

A filmben elégedett vásárló, vendég, vagy a közönség tagja mondja el pozitív véleményét, élményét a programmal, az Ön cégének termékével, szolgáltatásaival kapcsolatban.

Promóciós film

Promóciós film készülhet a cég termékeiről, szolgáltatásairól.

Önéletrajz

Hatékony, figyelemfelhívó, különleges, hogy önéletrajzunkat kisfilm formájában küldjük el. Egy film életünkről, tanulmányainkról, munkásságunkról. Egy link, és máris megtudnak rólunk minden lényegeset. Arcunkat, hangunkat adjuk, és megmutatjuk kommunikációs képességünket is. Aki megnézi, a legtöbb információt kapja meg rólunk, a legrövidebb időn belül. A Megbízó környezetében vágóképeket is készítünk, és a súgógép használatára is lehetőséget biztosítunk.

IMAGE film gyártás

A maximum három perces IMAGE film rövid, és tömör.

Az IMAGE film a cég, vagy társadalmi szervezet névjegye.

Statisztikai adatok szerint a hazai vállalkozások 62 százaléka rendelkezett 2019-ben ilyen filmmel.

Fontos, hogy az IMAGE film hiteles, őszinte, természetes legyen.

Ha a néző megrendezett jelenetet lát, színpadias mozdulatokkal, és betanult szöveget hall, mesterséges hangsúlyokkal, akkor nem fog neki hinni, így az IMAGE film nem éri el célját, elbukik.

Mi nem írjuk meg senkinek a szövegét, nem mondjuk meg, ki mit gondoljon.

Még ha úgy sokkal “szakmaibb” is lenne.

A saját mozdulat, a saját gondolat, a spontaneitás, az őszinte érzések és gesztusok adják a hitelességet.

Ezeket vesszük fel, és vágjuk össze olyan IMAGE filmmé, ami az őszintesége miatt lesz cégének hiteles névjegye.

Sőt előbb-utóbb védjegye.

Spot gyártás

Rendkívül tömör. Rövid vágóképeket, egy mondatos interjúrészleteket, zenei alapot tartalmaz. Elsősorban az érzelmekre hat.

Témafilm gyártás

Három perces rövidfilm. A felsorolt témák közül választhat, vagy Ön adhat a tevékenységével kapcsolatos témát.

Zenei alapon vágóképeket és rövid interjúkat, feliratozást tartalmaz.

Ünnepi üdvözlet

Sok emberrel találkozni egy légtérben mostanság nagyon kockázatos dolog.

A személyes találkozások számát is lecsökkentjük, hiszen ha mi már nem is, de a vírus nagyon szereti a tömeget.

Viszont jó lenne egy ünnepi alkalommal személyesen évet, munkát, kapcsolatokat, barátságokat értékelni.

Jó lenne néhány őszinte gondolatot elmondani azoknak, akikkel együtt dolgozunk, akikkel együtt éltük meg a mögöttünk hagyott időszakot.

Erre a dilemmára megoldás az “Ünnepi üdvözlet” film, amihez – az üdvözlet átadásakor – nem kell a személyes jelenlét.

Kell hozzá viszont egy ünnep, például a karácsony vagy az újév.

És kell hozzá egy közösség.

Például a munkatársaink, a rokonaink vagy a barátaink.

Akiknek elmondjuk a kamerába gondolatainkat.

Az ünnepről, a közösségről, az együtt megélt tapasztalatainkról és az ebből fakadó érzéseinkről.

Ha a közösség vezetői vagyunk, akkor ezt a gesztust mindenképpen meg kell tennünk.

Meg kell köszönni munkatársainknak az egész éves munkát, rokonainknak, barátainknak a támogatást, összetartást, a szeretetüket.

Hiszen szükségük van bátorításra, jó szóra, törődésre, és a közösségtudatuk erősítésére.

Mindezt néhány percben kell elmondanunk, és igénybe vehetünk hozzá súgógépet és esetleg némi díszletet is (feldíszített karácsonyfa).

És persze mindez virtuális lesz, mert a távolság, vagy a kötelező távolságtartás a személyes találkozást nem engedi meg.

De ha egy kattintással átküldjük nekik – e-mailen, vagy a közösségi oldalakon – jókívánságainkkal megfűszerezett ünnepi gondolatainkat, akkor biztosan – jókor és jó helyen – célba ér az “Ünnepi üdvözlet”.

Ehhez értek

A vevő vagy a megrendelő szeret biztosra menni.

És mielőtt vásárolna, vagy igénybe venne egy szolgáltatást, megnézi a neten, MIT TUD az eladó vagy a szolgáltató.

Mennyire profi a szakmájában, és mennyire képes meggyőzni arról, hogy őt válassza.

Mert az érdeklődőnek van választási lehetősége.

És azt választja, aki először meggyőzi.

Ehhez legbiztosabb út az “Ehhez értek” kisfilm.

Az eladó vagy szolgáltató itt bebizonyíthatja hozzáértését.

És mielőtt még találkozna a valóságban, személyesen megrendelőjével, vevőjével, már a filmben – virtuálisan – bizonyít: ő ért a szakmájához, ismeri annak minden fortélyát.

A felvételen két kamerával dolgozunk, és súgógépet is igénybe lehet venni.

59 másodperc

Elsősorban a fiatalabb generációk új trendje a filmnézésben: “megnézem, de ne kelljen rá időt szánni!”

Ha azt szeretnénk, hogy megnézzék a filmjeinket, akkor ennek szellemében kell megfogalmaznunk ismét az örök igazságot: a kevesebb néha több.

Hiszen a KEVESEBBET megnézik, a TÖBBET meg kihagyják.

Esetleg attól teszik függővé a TÖBBET, hogy mit kaptak a KEVESEBBŐL.

Ha 1 percnél kevesebbet mutat a számláló (például épp 59 másodpercet), akkor még belefér…

Ha többet, akkor arra már nincs időnk.

Úgyhogy ez a film éppen a megnézési határ alá kúszik be.

Így, ha igénye van rá, minden általunk gyártott filmből készítünk egy 59 másodperces esszenciát.

Ez a film tartalmazza mindannak a kivonatát, amit a hosszabb filmben már legyártottunk.

Ez az úgynevezett “visszavágás”.

És ezt az 59 másodperces filmet már garantáltan mindenki megnézi.

Még az “ARRA MÁR NINCS IDŐNK” hangoztatói is.

A film jellemzői: rövid vágóképek, az egy mondatos interjúrészletek, a zenei alap és zenére vágás.

A film elsősorban az érzelmekre hat.

Ezáltal juttatja el a nézőt oda, hogy megnézze a 3 perces IMAGE filmet vagy a Rövidfilmet.

És ezután már csak egy lépés számára a 15 perces Bemutató film, vagy az Összefoglaló film megtekintése.

Drón légifelvétel

A magasból minden más képet mutat.

És ez a kép megmutatja a felszínen készített részletekből az egészet.

A közelebbi és a távolabbi környezetet.

A drón felvételek segítenek a tájékozódásban, egy új, addig sosem látott perspektívából szemlélhetjük a világot.

Akciókamera felvétel

Ha különleges felvételekre van szükség különleges körülmények között, akkor a legjobb választás az akciókamera. Kis méretű, sok funkcionális kiegészítővel, mégis professzionális felvételeket képes rögzíteni. Elsősorban víz alatti, vízi- és szárazföldi sportfelvételekhez, valamint – akár hosszú ideig tartó – egyenletes, vagy dinamikus folyamatos mozgás rögzítésére használjuk.

Babafilm

Az első lépések, az első szavak, vagy csak egy hangulatos meghitt délután a kertben.

Együtt, a babával. Jó lenne, ha ez az érzés mindig megmaradna.

Ebben segít a Babafilm.

Megörökíti a pillanatot, akár egyszeri, kitüntetett alkalommal (például születésnap, vagy egy kerti parti), akár rendszeres időközönként.

Osztott képernyő

Előfordul, hogy tartalmi, hangulati, vagy esztétikai okokból egyszerre több vizuális információt is közölni kell a filmben.

Erre megoldás az osztott képernyő.

Egymás mellett két vagy három vizuális információ sokat segít a tartalom megértésében, befogadásában, vagy a hangulat átadásában.

Az osztott képernyő háttere a pipalap.

Ez egy mozgó, dinamikus háttér (moving background), melyet letöltés után optimalizálni kell.

Ezután kell a filmbe beilleszteni.

Csak vágás

Nyersanyagból, vagy kész munkából új filmet készítünk (újravágás, szerkesztés).

Csak forgatás

Az anyagot FullHD/HD minőségben rögzítjük, és vágatlanul, adathordozón adjuk át.